11 januari 2007

Jag har alltså flyttat

Det är sant. Har numera 80 kvadrat att dela med en flickvän och ett blint marsvin. Jag trivs som bara den. Och nu ska jag avsluta min utbildning sägs det. Hur ska det gå egentligen? Jaja, det blir säkert bra.

Jag funderar en del (och packar upp ännu mer). Det kommer troligtvis en sån där alldeles för personlig postning här om ett tag. Det händer en del för tillfället, men jag återkommer.

Någonting måste man väl ändå skriva, så jag säger väl att 2007 kommer bli året då:
  • Resten av Sverige kommer inse att Kalle J är det enda vi behöver
  • Hanna Fahl tar över P3 mitt på dagen. jag hoppas verkligen!
  • OPQ blir snäppet ännu mycket bättre
  • Popklubbarna blir finare än sist (svårslaget, men det ska gå)
  • Anna och jag har ett fantastiskt år i vår lägenhet
  • Manchester United tar hem ligan. Jag skiter i Champion's League och FA-cupen, det är Premier League jag vill åt.
  • Henrik Larsson stannar säsongen ut.
  • Jag och min syssling spelar skivor igen, och dansgolvet blir sådär vackert. Igen.
  • Jag sjunger både Johannespassionen och H-mollmässan.
  • Äsch...

Inga kommentarer: