03 december 2006

Lyssna på den här och kom en bit närmre evigheten.

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag skrev ett skitlång inlägg och så försvann det. börjar om

du har så bra musiksmak att jag vill skjuta dig. bach, liksom. jag dör.
var och lyssnade på juloratoriet med örebro kammarkör (som iofs inte är världsbäst) typ förra helgen, med min bror som bas-solist. inte illa! äckligt vacker musik
och för att inte tala om ich folge dir gleichfalls. får jag sjunga den på ditt bröllop, alternativt din begravning? snälla?

och det är en ros. m-m. vilken sättning är det? kan inte lyssna här på skolans datorer. sämst.

hoppas att allt är väl och att vi ses snart. puss. (jag fyller år på fredag!)

Anonym sa...

jag ska ha två arior ur magnificat av bach, på både bröllop och begravning. och ouvertyren till förklädd gud. och sverige av stenhammar. jag börjar typ lipa när jag sjunger den.

den skivan ska jag absolut köpa. lätt värt. ska du iväg och lyssna på mozarts requiem idag?