30 juli 2006

Skivan är beställd

Jag vet att jag är alldeles för sen, jag borde ha köpt den för en dryg månad sedan. Förlåt Kalle, men jag bor, precis som du, i en skitstad utan skivbutiker. Alltså, jag gillar Örebro som fan, men skivutbudet är sämst. Så även klubbutbudet när "the Jays" inte fixar någonting. Men nu är skivan beställd, till reapris och allt. Och så slängde jag med Vapnet också.

Andres Lokko framförde en kul tanke i en krönika en gång. han skrev att Kalle J lika gärna kunde vara en femtioårig gubbe med alldeles för många låtar i iPoden. Jag tycker att det är en sanslöst kul tanke, speciellt eftersom jag har träffat Kalle och vet vilken hyvens kille han är. Det vore bara för kul om Kalle bara gick runt och sade att han var Kalle, när han egentligen bara var ett poppens svar på Milli Vanilli, och en fet, illaluktande herre i Svedala skrev och spelade in alla låtar.

Annars så händer det inte så mycket.

Inga kommentarer: