13 april 2007

MIXTAPE!!!




LADDA HEM HÄR OCH NU!!!!

Då var det dags, mitt nya mixtape. Det innehåller väl en del blandade godbitar. Den sista mash:en är väl tänkt att "släppas" som ensamt spår när jag orkar. Kanske redan ikväll?

PEATHER - COLLECT AND COMPRESS

Låtlista:


1. Zongamin - Bongo Song
2. DatA - J'aime pas l'art 2007 remix
3. Kavinsky - Testarossa Overdrive (SebastiAn Remix)
4. Justice - D.A.N.C.E
5. Chromeo - Fancy Footwork
6. Sebastian - Ross Ross Ross
7. Daft Punk - Robot Rock
8. Pet Shop Boys - Always on My Mind
9. Juvelen - Watch Your Step (Krazy Fiesta Remix)
10. Stardust - Music Sounds better with You
11. Etienne De Crecy - Am I wrong
12. Justice - Waters of Nazareth
13. Revl9n - Someone like you (Simian Mobile Disco Sweat Remix)
14. All Saints - Chick Fit (Kissy Sell Out's excellent adventure Remix)
15. MSTRKRFT - Street Justice (MSTRKRFT Remix)
16. Surkin - And You Too
17. Justice - We are the refixed Phantom (Peather Mashup)

Ja, jag ska fixa ett snyggare omslag, men jag har bara paint på den här datorn. Dock är South Park-killen rätt fin, tycker jag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ciao!
Måste bara säga att det är en grymt bra mixtape, massa klassiker och nya sköna låtar me SebastiAn och Revl9n.
Har en fråga däremot, jag skulle så grymt gärna vilja ha låten Ross Ross Ross me SebastiAn, vart fick du tag i den om jag får fråga? Vet du om han släppt någon skiva än? (Upptäckte snubben inte förräns nån vecka sen så jag känner mig lite rookie), men hör av dig om du har lust, du kan ju maila mig, nickelin@hotmail.com

Tack för grymt bra musik iaf!

Anonym sa...

Hej.
Hittade din blog och ditt mixtape.. hade väldigt gärna velat ladda ner det men tyvärr är länken död. Skulle inte du kunna lägga upp det igen?
Med vänlig hälsning
Andreas