21 april 2007

The rhythm of the night


The rhythm of the night
Originally uploaded by Petterboman.
Alltså, den där gårdagskvällen var verkligen, verkligen helt makalös. Jag har inte haft en så bra kväll på evigheter, jag lovar. Tack framför allt till Anna, tack Jonas, Joakim, Sofia (Årets drink!), Mårten, Anna T, Kristin, Samuel, Erik, Mats (Tack för lånet), Pär, Jacob och du den där rödhåriga tjejen vars namn jag inte kan komma på. Förlåt Evelina, det var inte meningen att sparka en flaska på dig. Ett Stort Tack till alla ni på Dansgolvet, ni var de finaste!

1 kommentar:

Mårten sa...

Tjenare Petter!

Jag lämnade blogg.se och blev medlem här på blogspot istället. Måste ge dig mycket cred för ditt uppträdande på Babar. DJ:s med mer ös får man leta efter ;)

Får hoppas att jag lär mig alla funktioner här inom kort tid så att jag kan bli en rutinerad bloggare haha.

Ha det bra och på återseende dr.Skägg!