01 oktober 2006

Tack som fan!

Gårdagskvällen var helt klart fantastisk, fantastisk. Fibes, oh Fibes! gjorde den bästa spelning jag har sett på hur länge som helst, det var svettigt och varmt, det var packat med folk. Men det var kärlek i luften, kärlek I say! The city's got no boulevards var magisk, precis som Get up och alla andra fina låtar.

Dagen i punktform:
  • Tack Anna för att du finns, tack för långfrukost, shoppingrunda (helt utan shopping) och för att du finns i mitt liv
  • tack Anders för grym förfest, godis och sprit. Din balkong är the place! Och du är The Man!
  • tack alla som var på förfesten, balkongcrewet, Snorrköpingsgänget, Oskar, Berka och alla andra lagmedlemmar, tack Pernefalk, Fhager, Längkvist, Markbåge och alla andra också!
  • Tack Harlén och Nyman (och Joakim) för fantastiskt DJ-set.
  • Tack Satin för vattnet och isen.
  • Tack Anna B för lånet av tjugan och all euforisk dans, vi var snyggast på stället, lätt!
  • Tack än en gång Fibes, oh Fibes! för fantastisk konsert.
  • Tack Fibes, oh Fibes! (igen) för den snyggaste skivsignering jag har sett!
För övrigt är jag och Anna det finaste par som finns. Nu har vi ett ställe att fly till också. Och så har vi varit tillsammans skitlänge. Ni kan inte ta oss, vi är untouchable!

1 kommentar:

schh sa...

jag vet, jag är sämst. borde verkligen varit där. hade en riktigt konstig helg.

ikväll ses vi!