02 augusti 2005

Fem namn för United.

Gerrard är omöjligt, även om han vore drömmen
  1. Michael Ballack (Bayern München)
    Fantastiskt spelsinne, skulle vara perfekt på centrala mittfältet
  2. Michael Owen (Real Madrid)
    Han må vara Scouser, men vilken målskytt!
  3. Andreas Isaksson (Rennes)
    En långsiktig investering.
  4. Lee (PSV Eindhoven)
    Han och Park skulle stå för årets återförening
  5. Cicinho (Sao Paolo)
    Här snackar vi värdig ersättare till Gary Neville på högerbacksposten.

För övrigt är jag ganska nöjd med sommarens transfers. Jag tror extremt mycket på Park, han har definitivt en framtid i United. Jag var mer tveksam till Van der Sar till en början, men efter att ha sett några träningsmatcher har jag slutat tvivla. Han är stensäker mellan stolparna, och det är precis vad som behövs, säkerhet. Tidigare har försvaret inte riktigt varit fullständigt säkra på sin målvakt, men jag tror att Van der Sar har den erfarenhet och säkerhet som krävs för att fylla hålet efter Schmeichel. Men som sagt, köp Isaksson och ge honom lite tid så har vi en världsmålvakt.

Inga kommentarer: