03 maj 2007

Berka och Anna


Berka and Anna
Originally uploaded by Petterboman.
Tja, vi var i Uppsala i måndags och DJade på Norrlands under namnet OhJays XL. Det var sjukt. På många sätt. Framförallt på ett väldigt bra sätt. Det var dans från tolv till fyra på morgonen, vi var sjukt utmattade mot slutet, men det blev väldigt bra ändå. Jag gör gärna om det igen. Den här bilden säger väl en del om exakt hur fint det var (Berka och Anna är det på bilden).

Tack Jonas för att vi fick följa med
Tack Berka för fantastiska låtar
Tack Anna för fantastiska låtar och för att vi är Syssling SoundSystem
Tack dansgolvet (speciellt ni som dansade konstant från 23 till 04)
Tack Norrlands för öl (efter en del krångel)
Tack Lizette för att vi fick sova hos dig

För övrigt somnade jag på soffan i tisdags kväll, mitt under Liverpool-Chelsea. Inte för att matchen var tråkig, den var fantastisk, men jag var trött. Vaknade åtta på morgonen efter och undrade varför jag låg i soffan.

Inga kommentarer: