27 juli 2005

Håkan på Skansen

Varför måste Håkan välta hela min värld så fort han står på en scen? Nu är det på tv och fortfarande känns det lika nära. jag är nog, precis som Anna säger, kär i Håkan. Men jag kan tyvärr inte sätta emot speciellt mycket...

Visa vid vindens ängar var fantastisk, om det inte varit för Mats Pålsson som mest verkade nervös och sjöng rätt dåligt. Håkan däremot (han sjunger i och för sig inte så "fint") gav som vanligt allt och inte bara reade bort sin själ, han slängde ut den rakt genom tv-rutan till alla som ville ha. Precis som varje gång jag har sett honom.

Varje gång innan jag ser honom tror jag att jag vet precis hur bra han är på scen, men han överraskar mig varje gång med att vara ÄNNU bättre. Jävla Håkan, någon gån måste det plana ut, snart går det inte att bli bättre. Men jag klagar inte om han fortsätter uppåt ännu en stund...

1 kommentar:

Ley Méndez sa...

wich is your lenguaje?