27 juli 2005

Martin Stenmarck

Vi verkar ha samma musiksmak han och jag. Först spelar han "Born to run" och som andralåt "Hallelujah" (Buckleys fantastiska version), hur ska detta sluta? Jag hade förväntat mig lite mer musikalaktiga grejer faktiskt. Sommarpratet var definitivt ett av årets bästa, saknade "Grisarna tar över världen" bara.

Låtarna:
  1. Springsteen - Born to run (i apbra liveversion)
  2. Jeff Buckley - Hallelujah
  3. The Pogues - Fairytale of New York
  4. HÅÅÅÅÅÅÅÅKAN! - Känn ingen sorg...
  5. U2- One
  6. Tribalistas - Vela infancia (osäker på stavningen...)
  7. Oskar Danielsson - Schysst och populär
  8. Iron Maiden - Run to the hills
  9. Elvis - Power of my love
  10. Francoise Hardy och Iggy Pop - I'll be seeing you (tror den hette så?)
  11. Ziggy - It's so good
  12. Journey - Don't stop believin'

4 kommentarer:

Anonym sa...

va? kom inte den? vilken jävla svikare!!!
hur känns det såhär på onsdagseftermiddagen när bara en timme återstår av fruktansvärt arbete?

eller..jag vill inte veta förresten..

på söndag ska vi sjunga! wohooo! men jag fick inte vara med imorrn =( buhäää

Anonym sa...

alltså jag klarar verkligen inte av den nye killen! har går mig så fruktansvärt på nerverna så det finns inte! tyck synd om mig för faan!

läge för stort sekthäng snart??

Anonym sa...

No Nukes Is Good Nukes
The latest chatter in cyberspace. No Nukes Is Good Nukes By David Wallace-Wells Posted Tuesday, July 26, 2005, at 2:21 PM PT Bloggers discuss renewed six-party negotiations to disband North Korea's nuclear ...

----------
Visit my blog! online marketing degree

Ley Méndez sa...

thanks for the answer!!!