26 juli 2005

Svenssonvarning

Jag ska se på Allsång på Skansen ikväll. No shit, indiepuritanen ska se på pensionärsteve. Men vad gör man inte för världens bästa Håkan? När Håkan H är på Skansen finns inga som helst ursäkter för att missa programmet. Jag måste försöka se honom i sommar också, det vore inga fel alls.

Håkans tio bästa:
  1. Himmel blå, himmel blå
    Världens bästa poplåt?
  2. Uppsnärjd i det blå
    För det skulle ju va' dans, Dans, DANS!
  3. Känn ingen sorg för mig Göteborg
    Kan ni stava "klassiker"?
  4. Vaggvisa för flyktbenägna
    Sanslöst vacker.
  5. Kom igen Lena!
    Svänger som bara Håkan kan.
  6. Jag har varit i alla städer
    Självutlämnande vackert.
  7. Ramlar
    Första sambachocken.
  8. Visa vid vindens ängar
    Liveversionen på idrottsgalan, baby
  9. En vän med en bil
    Svensk sommar blir inte bättre än såhär.
  10. Det är så jag säger det
    Magnifik final på magnifik skiva.

Inga kommentarer: