19 juli 2005

Uppman i P3

Man kan bli förbannad över mindre. För er som inte lyssnade kan jag säga att idiotin sprider sig. Jag försökte länge ge utvikningstjejerna en chans, att inte döma ut dem som blåsta, men efter Tilde Fröling-intervjun har jag slutat hoppas. Så jävla blåst, så jävla oansvarig. Man ska väl i alla fall kunna ta ansvar för sina handlingar, och när hon dessutom säger att det inte är så illa med de signaler utviken sänder ut till fjortonåriga tjejer, då kokar jag nästan över... När sedan killen (hörde aldrig namnet) säger att han läser Slitz för reportagens skull... NEJ NEJ NEJ!!! Klyschorna haglar. Och en gång för alla: SLITZ GÖR SKITREPORTAGE, DET FINNS INGET VETTIGT ATT LÄSA I DEN BLASKAN!!! SKITREPORTAGE!!!

Nej, nu ska jag lugna mig och arbeta lite till.

Inga kommentarer: