18 september 2005

En uppdatering

hej, om det nu är någon som läser det här. jag tänkte bara säga att jag bor i Annas lägenhet i en vecka nu och tittar ut över stan när jag äter frukost. Det är ganska trevligt faktiskt.

För övrigt hade min mamma femtioårsfest igår, det var trevligt. Fick träffa Cab och Karin en stund, jag har alltid så kul med Cab, men vi träffas skitsällan, vilket är synd. Malmösläkten på besök också, de är alltid så glada och trevliga! Mamma verkade nöjd också, det är väl ändå huvudsaken?

Annars så måste alla lyssna på "Tidig musik" i P2 på söndagförmiddagarna. Skön musik på en skön dag, eller vad de säger att det är. Barockmusik är hursomhelst aldrig fel!

1 kommentar:

Anonym sa...

tack Petter för ditt inlägg! Jag instämmer i det du skriver! Tror du att jag kan synliggöra dina synpunkter genom att lyfta upp din kommentar i nästa bloggmeddelande? Då kan fler ta del av dina kloka tankar! (tyvärr orkar inte alla gå in och läsa kommentererna)
hälsningar Liza