07 september 2005

Uppdatering av läget

Jag mår bra. Jag läser Svenska C. jag har fått extrajobb på Sydkraft. Jag har en iPod. Jag ser just nu ut som en sämre version av Jesus med kort hår. Jag sjunger igen. Jag älskar fortfarande att sjunga. Jag har ingen lägenhet. Jag har en underbar tjej. Jag har underbara vänner. Jag är en nörd.

Det är VM-kval ikväll. Sverige vinner med tre-ett.

Det här är det som får mig att gå i taket just nu:
  1. Khonnor - Handwriting
    Fantastiskt album. Frågan är om inte "This is our music"-avsnittet om honom var ännu bättre.
  2. Jens Lekman
    Läs tidigare inlägg
  3. Håkan Hellström
    Han finns alltid där när man behöver honom
  4. Wilco
    Underbart band, underbart.
  5. Kanye West
    Bara hans sätt att kritisera Bush gör honom till ett geni. Hans musik bekräftar det bara.

Inga kommentarer: