30 oktober 2005

Sammanfattning

Ska väl börja med att såga United, för de förtjänar inte bättre. En så total genomklappning som gårdagen bjöd på är inte acceptabelt för världens bästa fotbollslag. Jag är snart beredd på att hålla med folk som säger att Chelsea redan vunnit ligan...

Annars måste jag skriva klart mitt PM nu så att jag kan lämna in det imorgon. Ska börja läsa litterär stilistik på tisdag, ska bli mycket intressant. Men först uppsatsen. Ska hitta material också, men jag är nog relativt säker på vad som skall analyseras. Fotbollsbloggars genre blir det nog. En jämförelse mellan dagbok och nyhetsartikel och bloggen som ett mellanting, kan det bli något måntro?

Jag vill hitta ny musik. NU! Kanske någon bra jazz. Får helt enkelt fråga Mats, han är ju lite bra på sånt. Jag har annars börja skriva ett jättepretentiöst Credo. Har gjort klart Crucifixus-satsen och börjat på "Et resurrexit". Oj va pretto det blir. Det gäller bara att hitta någon som vill sjunga det också...

Ännu ett värdelöst inlägg är till ända.

Ta hand om er

/Petter

Inga kommentarer: