10 oktober 2005

Summering av popsensommaren

Kanske är det lite tidigt att summera, men här kommer listan på den senaste tidens största pophändelser:
  1. Shaktar.nu
    En riktigt bra popsida. Äntligen! "Blubbdelen" är skojig också. Releaseparty tjugoandra. Vi
    ses förhoppningsvis där!
  2. Sibiria
    Kanske är jag lite sen, men "Ljusdal" är en fantastisk låt
  3. Robyn
    Årets pophändelse?
  4. Min återupptäckt av Popsicle
    De känns jävligt -95, men -95 var ett bra år för popmusik.
  5. Le Sport
    Det är eurodisco. Japp. Men det är också helt, helt, helt underbart.
  6. Kanye West
    Hiphop blir inte bättre
Grejer jag borde kolla upp
  1. Tiga
  2. Siik
  3. TIAC
Saker jag tänker hålla mig ifrån:
  1. Franz Ferdinand
  2. Cat5
  3. Tomas Andersson Wij
  4. knark

Inga kommentarer: